Vic

Slö mys dag!

Haft en super duper mysig kväll med therese och linus! Först så lagde lilla tess en jätte god bacon sås och sedan så gjorde jag en sjukt god kladdis, och till de kollade vi på Idol och en film som heter The happening, sjukt bra!!

Men sen så lämnade de mig kvar ensam med en stor hög disk ;) Nej men dessa kvällar är fantastisk och uppskattas verkligen, diskar gärna om de är så :)

 

Men helgen blir dock inte alls lika rolig, utan måste fara och jobba, men pengar är underbart så varför klaga när plånboken är full :)

Nej nu blire att lägga mig och läsa, Räcker det om jag älskar dig ,kanske  världens bästa bok till er som behöver ett tips ;)

 

#1 - Eve Nordinskan

Alla böcker av Katarina von Bredow är superbra!! jag håller precis på läsa räcker det om jag älskar dig, efter tionde gången haha. puss på dig!

#2 - vic

Älskaälskaälskar dom böckerna!! lånade hem just som om ingenting. man kan inte låta bli att läsa dessa en miljon ggr ;) pussss