Vic

3 år senare
Var visst ett tag sedan jag skrev sist! Men orden har inte funnits eller orken för den delen! Hastigt igår kväll bestämde jag mig för att denna vecka lägga livet på hyllan åh fara hem till mattmar en vecka! Jag behöver verkligen ladda om batterierna, få andas ut lite. Ska även hjälpa mor med julbak vilket jag inte kunnat vara med på, på hur länge sen som helst!
Idag är än sån här fin ful dag som man gärna inte vill göra sig påmind av, för exakt 3 år sedan hände det något som har förändrat hela mitt liv, förändrat vem jag är förändrat min syn på livet, det var något stort som hände men def inte något av ett bra syfte, det var något som man bara läste om något som man såg andra i omgivningen råka ut för men aldrig trodde man att det skulle hända en själv, men på ett och annat sätt så kämpar man även fast det har varit svårt väldigt svårt, men efter 3 stora besök senare 3 år senare sitter jag här och nästan kan säga att detta är över nu, mina förhopningar om att tala positivt om detta finns knappt, men jag vet att de kmr!! För jag tog mig igenom detta med tack vara familjen vännerna åh på den tiden en förbannat bra kille!


allting kommer bli bra tillslut du ska se att allting ordnar sig
#2 - vic

:( <3

#3 - Anonym

:'( </3

#5 - vic

Jag skulle kunna skriva en hel novell här på bloggen till dig men till vilken nytta? Allt jag bara skulle få tillbaka vore hat..Sjävfallet ser jag ju det från din sida med, men jag är trött och less på all denna eviga skit så vill du säga mig nåt snälla gör det ist för detta.. Jag vet att det inte behöver vara så här, ingen av oss mår särskillt bra utav de... Jag hoppas innerligt att du förstår mig nu!