Vic

jag saknar det som inte finns
Hade en fantastisk kväll igår med syster åh pappa, skratt tills tårarna rann, how wonderful! Men på ett sätt känns det som att något verkligen fattas i mitt liv, fatatr inte hur jag ens kan känna så men tanke på att jag verkligen har den bästa familjen och de bästa vännerna, lägenhet, jobb, skola så ja egentligen vad mer kan jag behöva? Jaja ibland är saker och ting allt för komplicerade så ingen mening att gå djupare in i det! Ikväll äre som sagt 50 års kalas vilket jag faktiskt inte just nu ser framemot alls, med tanke på att jag gått åh blivit duuunder sjuk.. Blääää.. Så försöker kurera mig så gott det går men misslyckas bara, så vi får se hur denna kväll slutar! Nu borde jag leta efter alla min utkläddnings kläder med tanke på att alla mina saker är en enda röra så kommer det förmodlige nta sin lilla tid.. denna dag är korv!
känner du lyckan genom sorgen jag har inget mer än mina tankar