Vic

just my self to blame this time my mistakes my bad..
Sådär ja, det var ett tag sen sist ja, har med andra ord bott i min systers lägenhet på frösön vilket innebär att jag inte haft tillgång till nån dator förns nu. Sitter då alltså hemma hos emelie, har jobbat sen 07 00 till 21 00 idag är helt död så nu väntas sängen! En kort sammanfattning av min vecka är då bara att jag har haft Emelie som sambo hela veckan vilket resulterade soffläge åh sex and the city maraton typ varje dag..haha duttigt av oss! Sedan så i fredags var vi ut men det sög totlat kändes som allt bara var kaos åh många blandade känslor.. Men endast mig själv att skylla tyvärr! I lördags så hängde jag med sandra åh lina ett tag medan sandra gaddade sig blev jättefint, sedan på kvällen blev de max käk åh fint häng med Kajsa tills jag var tvungen att dra hem att sova som den tråkig jag är, men har man jobb så kanske de är viktigare! Idag äre bara 6 dagar kvar till jul åh jag är noll julkänslor och huur opepp påt som helst, jaja får träffa min fin fina familj så de är väl inprincip bara det jag ser framemot. Ja men ja vi hörs när vi hörs.
I wish that I done things differently