Vic

misstag är något jag blivit expert av..
Sådär jah! Nu sitter jag hos sandra åh dricker lite cider åh lyssnar på finfin musik. Bättre kväll! Idag vare näst sista veckan på skolan, vilket betyder att imorgon är skolan slut, vilket känns trist eftersom vi är den bästa klassen ever, men jag hoppas verkligen att vi fortsätter hänga såklart! Annars för övrigt har min dag verkligen varit upp och ner, finns inga ord som kan beskriva kännslan dessvärre.. Hoppas verkligen att den slutar bättre verkligen! Planernar ligger att nåra från klassen åh nåra utomstående ska dra på cuprum åh dricka lite öl åh sen blire väl larrys senare! Behöver denna kväll nu innan julen så äre bara. Jag ääääälsakr mina tjejer mest tackar dom för att dom är just nu dom enda som får mig att skratta! Sen är mina älskade syster tillbaka från china vilket är totally amazing!
Nej nu ska jag dricka vidare hörs när vi hörs!
thoughts and just bad thoughts!