Vic

Petra älskling!!
Hej älskade syster vad förvånad jag blir att du skriver här på bloggen!
Men mest av allt blir jag förvånad över det du skriver... Alla vi från familjen har försökt maila dig och varit hur oroliga som helst över att vi inte fått något svar.. Vi har till och med tänkt ringa ditt jobb! Aldrig skulle vi väl glömma dig! Vi alla saknar dig huuuur mkt som helst och verkligen hoppas att du har det bra i Kina! Du får försöka maila till mamma [email protected] och berätta hur du har det för senast igår pratade jag med pappa åh han berättade att han kollat mailen dagligen men inte fått nåt svar, knepgit värre de där! Hur som helst så saknar jag ihjäl dig känns konstigt att du är i Kina åh inte här hemma. Men inte allt för länge kvar tills du kommer hem! Längtar som en tok! Hoppas du har det bra där och kineserna är snälla emot dig, slit inte ihjäl dig bara vi vill ha hem en frisk åh fin Petra, precis den du var när du for :)

Pusss älskar dig massor fin fina syster <3
#1 - Petra

Åh herregud, blev ju helt grinfärdig. Vad underbar du är! Har mailat mamma och redan hunnit läsa att ni ska baka lussekatter, spara till mig å! :) Jag uppdaterar mer sen, för jag måste pysa iväg o jobba nu. Men läs mailet jag skickat till mamma isf. Hoppas du har det mysigt hemma!! Njut! Saknar och längtar efter dig! Älskar dig!Nu är det bara 2 veckor kvar! PUSS PUSS

#2 - Petra

Åh herregud, blev ju helt grinfärdig. Vad underbar du är! Har mailat mamma och redan hunnit läsa att ni ska baka lussekatter, spara till mig å! :) Jag uppdaterar mer sen, för jag måste pysa iväg o jobba nu. Men läs mailet jag skickat till mamma isf. Hoppas du har det mysigt hemma!! Njut! Saknar och längtar efter dig! Älskar dig!Nu är det bara 2 veckor kvar! PUSS PUSS