Vic

pippi longstocking, and everything else between
Okej nu äre klart på 50 års kalaset ska jag klä ut mig till Pippi långstrump, dålig fanatsi oh yes indeed! Men hur som haver blire nog kalas fint. Trots allt går jag bara för att få träffa min underbara syster vilket jag verkligen saknar huuur mkt som helst! Annars för övrigt idag har jag handlat julklappar vilket gick ganska kasst, inte att jag inte köpte klart allt men haha allt gick inte riktigt som jag och Lina ville... Sedan vare meningen att jag skulle börja packa men resulterade att jag for till Schill på film kväll ist... Hmm 1-0 till mig eller? Jaja har hela dagen framför mig imorgon efter återigen ett fint besök på sjukan. Men typiskt att man e så duttig att skjuta allt till sista sekunden, men vad gör det om hundra år? Borde dock verkligen sova nu fast först nåra avsnitt utav big bang, justne såg sista GG avsnittet idag åh det slutade värdelöst hur hade dom tänkt där? Ska jag behöva vänta tes 16 januari nu bara för att det är jul... Hmm ikke okej!

 


I really miss u a lot right now, sometimes I wish u could just hold me tight..