Vic

100 dagar kvar tills de är över
Okej nu börjar nedräkningen! Det är exakt 100 dagar kvar tills skolan är över man står arbetslös och tänker jaha vad nu då? Ja de ska iaf bli sjukt skojj att få göra det man vill efter det här, för min del blire iaf att studera till kock :) ska bli sjukars skojj! Så vi var ut och firade på stan med en fika, eftersom att på onsdag är ju inte riktiga dagen så då får man göra en egen liten mys stund av det hela! Och lärarna bjöd oss på fika idag för att fira att vi snart sticker ;) Gulligt!

Sen för övrigt har jag tvingats sett ut så här på skolan idag -.- mitt öga är verkligen jätte CP så har inget val än att skippa linserna och köra nerd style! Menmen de funkar ju, hoppas bara på att jag kan göra utan glasögon på onsdag annars kan de bli rätt så jäkla segt!  Sen om du kollar riktigt noga på min närmaste öga kan man se att det är rött! så det så!!! :)


Så nu ska jag tina mat och sen sätta igång med städningen vilket jag tjatat om i typ tusen år nu, men börjar bli dags att ta tag i den skiten nu!!

Tjarååå