Vic

Mr muscle
Gick väl braaa att baka rullisar, men de sög! Fast jag brände mig inte alls idag börjar bli en stjärna! ;) Sen så svullade vi och åt på princess, fett gott!
Sen så kom jag och lina fram till en hel del saker idag, dels att på tisdag ska vi börja gymma, för vem vill vara tjock och ful, inte vi iaf! Sen så kom vi fram till att killar är ballong knutar och att vi ska gå i celibat om vi någonsin är singel samtidigt! Några sjukt bra saker asså!
Så utom baket så hade jag en trevlig dag iaf! Imorn äre dock skola igen vilket inte känns så jävla bra men men få väl njuta så länge de varar!

Sen btw är de fett sexigt att kolla på jocke när han tränar! oj vilka armar, ;) Trodde inte jag gillade muskler så där mycket men helt klart ett plus iaf!

Nu blire strax solsidan choklad och cheese balls! haha ja man få svulla innan man ska börja träna så det så!!

Kyss och smek säng lek <3