Vic

Shalalalala

Hej alla fina, fula, glada, sura muppar :)

Idag har jag haft en lugn dag på praktiken, de är mycket trevligt och gott för den delen! Besök Torgbrinken om ni älskar mun orgasmer, deras bullar är WOW!

 

Men nog om deras bullar för den här gången! Ikävll så blire fett med häng på krogen men underbart folk, länge sen jag hade en sån här skön helg så det gillas upp till tusen! Jag och Lina tänkte först hänga hos sandra en stund innan vi beger oss in till stan för att möta upp älsk och Patrik som fyller år idag! Grattis till honom. Så imorgon blire dock jobb så kommer vara sjukt trött men vad gör de om hundra år?

 

Så nu ska jag göra nåt riktigt tråkigt för att komma igång innan kvällen, nämligen städa denna så kallade svinstia :) Wish me luck!

Just de har ni checkat min sjukt snygga student mössa? Det går riktigt fort nu ska ni veta, för snart äre 100 dagars ÅSOM!

 

#1 - sandra

Du är underbart fin gumms<3<3<3