Vic

sick...

Uscha! Fortfarande sjuk, varit det hela veckan och känner att jag har verkligen itne tid att vara sjuk nu!!!

Inte bara med att jag missar en massa på skolan utan jag kan absolut  INTE plugga hemma det är en ren omöjlighet fatta att jag suger! Så idag packar jag väskan och far hem till mattmar och träffar min älskade pappa som jag inte träffat på hundra år känns det som! Han har nämligen köpt en skoter som jag vill testa :D

Sen så far jag faktiskt tillbaka till stan redan imorgon är de tänkt, har ingen större lust att smitta ner hela mattmar, sen så har jag en lägenhet som fortfarande står ofärdig som måste bli klar... suck Men sen så imorgon om jag orkar så tänkte jag gå och se Trassel :) hur bra verkar den inte då? ahha awesome!

 

Nej nu ska jag ducha och göra mig redo för bussen hem :)