Vic

Studiedag = slappa?

Idag är vi lediga, har en sån där kallad studiedag, men blää att jag kommer ens göra ett skit? Vart köper man motivation? Aja jag ska förhoppningsvis få något gjort om jag skärper till mig!

Igår hade jag en fantastisk rolig kväll hemma hos sandra, vi bara dansade och flummade på som vanligt :) måste göras om! Men ikväll blire att fixa till min ny tapetserade lägenhet, kan bli bra i slutändan men man ska inte alls ha så hör förväntningar på det! Så jag och Jocke ska städastädastäda! sjukt omysigt! Men så äre!

Annars så ska jag försöka orka kliva upp ur sängen men så jäkla mysigt att bara ligga så vet fan om jag orkar de? Fast jag är dock sjukt hungrig! aja vi får se

Här är en bild från mitt modellande som jag lovade er! fast måste säga att dom som höll i det hela var inte så jäkla grymma nej.. lite besviken!