Vic

the day after tomorrow

Okeej, Trassel var en sjukt bra film, fast det var nästan sällskapet som var bäst tror jag! Efter filmen så drog vi alla till News ett slag och hängde där med lite dricka och umgicks bara helt enkelt, det var jätte roligt och måste göras om :)

Sen tänkte vi fara hem till mig och jocke och kolla på film men så fort vi kom hit så somnade typ alla i soffan så de var lika bra att säga godnatt!

Så idag äre söndag och vilket innebär att jag måste riva klart tapeter -.- suck! Menmen ska jag bli klar till 100 dagars så måste jag ligga i och få denna hemska lägenhet klar!

 

Sen igår köpte jag sjukt snygga tröjjor, det var två midjetröjjor, som var stickade! kanske inte låter så snyggt men believe me det var dom ;)  Jag har iaf funderat på att söka til Stylist linjen i stockholm till hösten! hur roligt vore inte de alltså? Finna absolut inget bättre än mode och kläder, så det yrket skulle vara drömmen för en som mig :)