Vic

bättre vecka

Dessa dagar har varit sjuk bra asså! så jag är lagomt glad och nöjd! Igår så fick jag ju reda på att jag får flytta in i lägenhetn 5 dagar tidigare, det var ju de  bästa liksom blev sjukt nöjd, så idag hämtade jag nycklarna och imorn flyttar jag in i mitt nya hem!! gaaaah så happy för de! Sen så en annan sjukt bra sak var att förr förra fredagen glömde jag mina nya skor kvar på bussen och aj de sved, eftersom dom var dyra och ny köpta i sthlm! så jag deppade sjukt över de, men sen så föreslog mami att vi kunde åka upp till stadsbussarna och kolla om dom kanske fanns där och jaaaaa  de gjorde dom :D fantstiskt!

Annars packar jag nu bara för fullt galet mycket kläder har jag tydligen.. hur de nu ska få plats i den lilla lägenheten får bli ett mysterium! men kan bli bra!!

Nej nu ska jag kolla på eva och adam tönt som jag e!