Vic

fattig men lika glad ändå

0 kronor på kontot men ton med kläder rikare :) åh hur underbart känns inte de liksom? Kläder är sweeet! men jag jag måste säga att denna månad blire till att leta pant som alkisarna gör! wiiii, så värt de! Fast dock handlade jag bara massa överdelar inte en jäkla byxa vilket jag var i störst behov av? suck... aja får bli någon annan gång kankse!
Men för övrigt har ja de bra här i Trosa längtar lite hem såklart till allt där hemma, men de försvinner inte på en vecka får man hoppas :)  När jag kommer hem ska jag bli mäster kock och gå klart skolan sen ska jag fanimig börja om! Men so far ska jag njuta av all skit och bara leva!

Imorn blire mer solarisolning, efterso jag börjar komma in i det nu har redan fått massa färg efter bara 2 ggr, gaah älskar min lätthet för bränna! kommer bli goergous på studenten i min vita klänning <3 :)

Nu blire scrubs för hela slanten men tat lugnt nu!