Vic

Happy b-day siss!
Justeee! igår så firade vi även min fina systers födelsedag eftersom jag skulle åka hem så fick vi lov att fira henne några dagar innan :) vi hade sjukt roligt, haha mina syskon fulla är en vacker syn vill jag lova, men lilla jag duktig som jag faktiskt kan vara jag med, drack inte ens en liten droppe igår, hade lika roligt ändå fick många goda skratt och jaa de var ett fantastiskt avslut där, tråkigt att man åkte hem när de var som roligast men jag vill redan tillbaka, så nu funderar jag på att söka sommar jobb där nere bara för att få vara med familjen och explore något annat en östersund :)

Bjuder på en bild på min snygga outfit igår

#1 - Therese

VECKANS TÄVLING, presentkort på H&M värde 50 kr, Klicka här --> http://theresejonssonn.blogg.se/2011/march/veckans-tavling-1.html#comment för att vara med och tävla och för mer information ♥

#2 - Angelica

Dagens fråga på min blogg, kika gärna in och svara!



Direktlänk--> http://angelicanorrgarden.blogg.se/2011/march/dagens-fraga-3.html#comment



Ha en trevlig kväll!