Vic

Hemlös nej tack!!

Uscha! sitter på skolan och känner att så fort jag blundar vill jag somna... men så gåre när man sammanlagt sovit 3 timmar på två dygn.. har väl nästan bara mig själv att skylla, men finns så mycket bättre saker att göra än att sova! fast är fett sjuk så vill jag bli frisk tills fredag får jag fan skärpa mig och sova tidigt inatt! Fast borde plugga men något sånt får man aldrig gjort!

Sen idag var jag iväg och skrev på papper för lägenheten så den 4 april är den bara min i 4 månader framöver!! Jag är sjukt happy kommer vara fantastiskt att bo så himla nära stan och skolan! Så nu taggar vi om två veckor äre bara att komma och hälsa på vettja! Lägenheten är sjuuuukt mysig liten men vad gör de när jag bara kommer bo där själv iaf så :) Så vi ses på prästgatan!

Nej ska försöka få något gjort fast jag vet att jag är för trött och borta för de! men vi hörs senare


pusss <3