Vic

Hitta mig om ni kan...
Sådär jah, kanske ska slänga in ett kort inlägg!
Som ni alla kanske hört så befinner jag mig i Trosa hemma hos mina syskon, de är skönt att komma bort från jämtland ett tag, kan behövas väldans mycket!
Idag ska vi förmodligen till skärholmen och shoppa om inte de så blir det imorgon, måste passa på att handla när man har möjlighet till stockholm! Så det ska bli roligt!

Vet inte hur länge dock jag blir här i Trosa, men förmodligen hela lovet om jag inte åker hem tidigare beror helt på hur jag känner mig inför att åka hem! Kanske man ska gå kock skola i nyköping istället för östersund? Den här sägs vara riktigt bra och kommer jag in så vore de drömmen, känns som att efter studenten finns de inget kvar för mig i östersund! Tyvärr.... Så nu ska jag göra mig klar och fortsätta fundera på saker och ting!


A mistake bigger than jesus....