Vic

Breaking dawn
Kom just hem från bion, såg breaking dawn kanske huuuuuur bra som helst tror fasiken att jag grät mig igenom mestadels hela filmen, länge sen de hände sist. Skulle mer än gärna se den om och om igen. Men ist häller jag upp ett glarre vin åh har de gött med mina bästaste vänner i världen! Vi tänkte dra på larrys en sväng jäklar vad ovanligt va.... hmm dålig vana! Annars idag var jag hemma från praktiken fanns verkligen ingen ork alls för mig att dra dit, somnade inte fören efter 3 inatt så de var ganska förståligt! Haft för övrigt en toppen dag, träffade Petra en sväng åh som jag förmodligen knappt kommer träffa så mkt mer innan hon drar iväg till China på fredag e så stolt över min fina syster. Nej här kan jag ikke sitta åh vara osocial nå mera



Finns inget i det verkliga livet som är som på film..