Vic

don't cry because it's over, smile because it happend
Vaknade av världens finaste huvudvärk i morse, gick ändå på praktiken men blev hem skickad lika fort, så gick åh la mig åh sussa igen! Det var väl behövligt med tanke på kvällens bravader! Jag är för tillfället ganska opepp men jag vet att det kommer att slå om ganska så fort ja! Kommer verkligen bli en minnesvärd kväll sjuuuukt skojj, inte varje dag man fyller 18 såklart det ska firas. Snart ska jag dra upp på skolan åh träffa finfina emelie en sväng, känns som att det var 100 år sedan! Igår kväll gick jag även förbi larrys en sväng för där var sandra Wille åh simon, de satt åh ölade medan jag bara var en torrboll som gick hem tidigt för att sussa! Nej nu ska jag fixa lite innan jag drar mig uppåt.

cheeeeeeers bby!

I will get loose because I can tonight, but I rather spend the night with you