Vic

I can't see today and I can't see tomorrow
Varit på praktik hela dagen idag, åh sen har jag mest legat hemma åh kikat på film, är så extreeemt trött hela jäkla tin, fattar inte hur en männsika kan vara så här trött? Börjar man bli gammal nu mån tro? Är nog så fyller ju fasen 20 om exakt 2 månader, åldersnojja tvåtusen! Fast jäkligt skojj skare bli, då kommer jag nog förmodligen att bli en alkolist, men vad gör det om 100 år? Tycker bara det är finfint jag. Nejdå inte riktigt kanske, men bara lite! För övirgt så taggar jag en kanon fest imorn, kan inte bli annat än bra iaf om jag får bestämma de själv! Nej nu ska jag tända lite ljus åh mysa med lite gossip girl, de måste verkligen vara veckans höjdpunkt! Fast skulle inte sitta helt fel med lite sällskaps mys, men denna kväll ska jag faktiskt bara ägna åt me myself and I så detså.


Imorn äre vi som spårar!


Det kommer föralltid bara vara du även fast jag kämpar för att släppa dig