Vic

i'ts time to forget the past
Har insett att jag måste leva i nuet åh ta dag var som den kommer, kan inte leva i en annan värld längre även fast det känns bättre för stunden fast frågan är om det gör det!
Har iaf haft en ganska fram åh tillbaka helg men mycket skratt åh tårar, både positiva och negativa! Men kunde inte gjort saker och ting annorlunda! Idag så hade jag egentligen praktik men orkade verkligen inte med den så ist har jag faktiskt bara sovit och hängt på skolan lite grann, och samma blire imorgon bestämde jag mig för! På onsdag ska jag faktiskt kika på lägenhet på försön, men min förhoppningar är små tänker inte hoppas på nåt som kan skita sig det är bara onödigt, men de ska iaf bli spännande.
Igår hade jag även en mys kväll med syster, det var välbehövligt att mysa med henne, familjen är fan imig bäst, och ska hem till mattmar i helgen för bror kommer hem så det går ikke att missa! Gillar detta jag! 

Nej nu ska jag sussa en stund till, lite fina bilder på fredagen här då! Tack alla!



Ler åt det som varit men nu vill jag skratta åt det som kommer.