Vic

love is in the air
Dette tillägnar jag Emelie Mattson Lundqvist som har otroligt tråkigt och behöver något fint att läsa.
Det var en dag den 10 Oktober en måndag, jag gick osäkert fram till dörröppningen på Lernia, jag skulle börja serveringsutbildningen, funderade vilka jag skulle gå samma klass med var dom en bra klass eller skulle jag sitta ensam, fast visste ju från början att jag hade hanna i samma klass så helt tokigt kunde det ju ikke bli. Kom dit alla stirrade ut mig som vem fan är de där typ? Nervöst hoppade jag in i klassen åh började sancka med alla lite smått eftersom alla redan hunnit lära känna varann så låg jag lite efter, men alla var verkligen jätte trevliga. Det tog lång tid innan jag kom riktigt in i klassen det var inte förns vi hade vinprovning en onsdag, vi söp alltså till i skolan skratta åh hade oss, sedan så den dagen drack vi från 1 på dagen till 2 på natten, vi hade först förfest hemma hos Fia, sedan drog vi alla hem till mig många från klassen var där vi hade roligt åh blev väldigt full åh glada, gick på krogen dansa åh drack men bäst av allt så skrattade vi ihjäl oss typ! Sedan den dagen har jag blivit förälskad i Emelie hon är en fantastisk vän som jag alltid skrattar med och absolut kan prata med allt om, är så otroligt tacksam att jag lärde känna henne för hon förstår mig åh nu är vi oskiljaktiga åh gör fan allt tillsammans. Hon är otroligt bäst puss på henne <3
bästa vän <3
#1 - världens bästa emelie

DU ÄR BÄST!!! <3