Vic

lyckan är bara för stunden men den är härlig, så härlig
Hänger i finfina Mattmar denna helg, nästan hela familjen samlad fattas bara Carro tyvärr, men det är fantastisk! Mår aldrig så bra som jag gör i detta sällskap, känns som alla problem bara försvinner för en liten stund det e fruktansvärt skönt men sen imorgon äre åter till verkligheten tillbaka till det som inte alls känns så här fantastiskt.. Men just nu lever jag i nuet för det är de jag måste för mig själv. i helgen har jag myst med alla inklusive farmor det var underbart! Men just nu vill jag bara få flytta in i lägenheten åh göra mig hemma, men flytt blir nog inte fören efter julen, men de kommer nog gå fort hoppas jag :)
Nej nu ska jag krypa ned i sängen är otroligt trött som vanligt..
This happy moment is just for now, I know what's wating me