Vic

att gå utan skor en kall vinterdag är fel
Håller på att tappa fotfästet rejält nu, jag vet varken ut eller in längre.. Känns som jag hela tiden försöker allt vad jag kan men det enda jag lyckas med är att misslyckas! Jag önskar verkligen högt att denna eviga börda åh vänta på bättre tider tar slut, jag vet att efter regn kmr solsken men det är lätt att vara blind för det som egentligen är verkligt.. Jag saknar dig var dag som går och att veta sanningen om att jag aldrig mera för hålla om dig eller höra ditt skratt gör ont åh bränner som eld i mig, att inse saker och ting är otroligt svårt lika svårt som att gå på händer för mig det är alltså helt eneklt en omöjlighet.. Mina känslor är okontrollerbara. önska att man kunde bestämma själv om man vill vara glad eller ledsen, men jag är oootroligt tacksam över mina underbara vänner som jag älskar högt åh föralltid, tur man ha dom annars hade jag inte orkar igenom det här!

Sen vill jag inte heller vara allt för depp i detta inlägg så tänker då alltså passa på att gratta min fina vän Moa som idag fyllde hela 19 år, det var en kanon dag att fira henne, otroligt mysigt åh tok för mycket svull men gott vare!
Haha nu rullar vi fram puss mina underbara vän hoppas din dag blev underbar <3



Forever us!