Vic

home sweet home
Efter ett sen uppvaknade en macka på Gouter fick det bli en hemfärd, känns skönt att få komma hem ibland, bara bli ompysslad få mat serverad, åh roligast av allt är att jag kan skämma bort mina päron med nåt gott jag bakat, äre inte underbart!
Fast åker dock tillbaka till staden igen imorgon åh tar nya tag inför en kväll ute, de är vad jag hoppas på iaf!
Sen för att sumera gårdagen så blev det en totalt grym kväll, var ju som sagt meningen att det bara skulle bli jag åh lina men icke, sandra den korven ringde mig vid halv 11 åh påstod att hon stod utanför mig, vilket hon gjorde till all förvåning! Hon som tidigare sagt att hon hela tiden var hemma i rossön.. Så det var verkligen super skojj. Tack brudar för ni rockar!
Nej nu ska jag få i mig lite kladdis åh kika tv resten av kvällen.