Vic

En evighet som alltid kommer att vara en evighet

1 vecka, 7 dagar en evighet.. Tiden går fort men står ändå stilla, en hel vecka har nu passerat åh det känns fortfarande overkligt och fel, när ska man komma till ro? Kanske då vi alla vet att du funnit ro kan vi kan göra detsamma! <3

Jag försöker verkligen leva livet på så sätt att jag försöker ha roligt umgås med folk, men på nåt sätt så är jag helst bara för mig själv ingen annan..  Känns dock tråkigt att man längre inte har nån ork att vara med någon utan att man hellre väljer att begrava sig hemma i lägenheten, men de kanske e mitt sätt att bearbeta all skit som hänt på senare dar, jadu vad vet jag! Men ikv ska jag iaf ge de ett försök, ett försök att gå ut med mina käraste åh ha en rolig kväll på Marité, det är sällan de är tråkigt där och ikv äre deras sista fredag för säsongen så jag hoppas på en kanon kväll, känner att de är välbehövligt!