Vic

Fredag, Friday,Freitag, Vendredi, Viernes,

Jaa som sagt idag äre äntligen fredag, äntligen premiär av östersunds bästa ute ställe - LARRYS!

Jag hoppas att det kommer bli lika grymt som alla andra ggr förut. Jag vill att dom levererar bäst ikv, det är just det vi behöver! De kanske låter osannolikt att en bra ute kväll kan hjälpa oss på traven, men tro mig så är det, att bara få släppa allt för en stund träffa sköna männiksor åh bara vara i en tid här och nu! Guld!

 

Sen vill jag bara passa på att gratta dig Kristoffer på din 20 års dag! Fasiken vad du skulle firat den, du skulle förmodligen köpt massvis med öl åh allt på systemet! Men från mig till dig min fina vän Grattis på din dag, imorn kmr jag åh alla andra åh firar den i badhusparken med dig! 24/9 - 11


Allting kommer bli bra till slut,
du ska se att allting ordnar sig.
Allting kommer bli bra till slut,
om du bara låter allting va'.