Vic

Svårt att le när du inte gör de!
Tankarna snurrar runt lika fort som ljusets hastighet, vet varken ut eller in längre, men jag hoppas kunna landa snart igen!
Jag försöker se det positiva här i livet, som att min MR såg bra ut absolut inga konstigheter sen att jag har jobb åh lägenhet en hel del som gått bra trots alla dumheter, men de e otroligt svårt att le när de enda man ser omkring sig är ledsna leenden.. Jag kmr upp så småningom men de kmr att ta den tid som krävs men de kanske är värt att kämpa åh stå i fast de inte riktigt finns den orken man hade hoppats på. Jag ska göra allt för att vara stark för min vänner åh familj, som sagt är de dom jag kämpar för just nu! Jag tänker inte ljuga med att säga att jag älskar livet för de gör jag absolut inte, men jag kan däremot säga att jag älskar min familj åh vänner.
Allt kmr en dag åh vända de vet jag, inte idag eller imorgon men snart de känner jag på mig. Jag har upplevt då livet varit allt man önskade men de förändrades för snart 3 år sen, men jag vet att de kmr igen, jag bara vet de.

Nej nu ska jag fundera vidare, kände bara för att skriva av mig lite.