Vic

all dreams are unfulfilled
Frågan e vart denna dag tog vägen, kan ha försvunnit då jag råkade powernapa i tre timmar eller då jag tittade på The Vow, kanske väärldens finaste film i fall ni frågar mig. Den handlade om ett gift par som var med om en bil olycka åh hon tappa minnet åh han gör allt han kan för att få henne att minnas honom, ååh så bra! Sen på tal om film, förstod igår varför jag aldrig sett klart shutter island, den sög. Eller så sög den bara för att jag inte fattade slutet åh sånt gör mig förvirrad... annars idag har jag förlorat ett X antal ggr i poker mot pappa, bakat världens godaste morotskaka, älskar att vara hemma, ska förmodligen hem igen imorgon måste fixa med deklarationen ( stavning ) betala räkningar åh jobba.. Känner mig för vuxen för mitt eget bästa! Nej lite gossip girl innan jah nannar kudden.
Just want to be free, fly high above you'll