Vic

far far away
Just nu sitter jag åh kollar efter olika sätt att ta mig härifrån, från östersund ifrån allt. Har kollat runt på olika sätt att studera på i England, har skickat efter flera olika kataloger osv, för jag ska inte stanna här så är det bara! Har även kollat runt på olika jobb i andra städer i Sverige om det skulle skita sig med studierna. Har insett att Östersund har inget att ge mig just nu, bara komma härifrån ett år räcker tillräckligt, måste testa på världen. På senare dar har det blivit allt för tungt för mig att stanna kvar här, många olika anledningar så förhoppningsvis är jag borta härifrån i höst. Håll tummarna för mig.
I can't hide from the past but at least I can try
#1 - Anonym

Du får alltid komma ner hit :) eller så kan du åka till något ställe där vi har pendlingsavstånd iaf :) hoppas du hittar något som passar dig iaf, din lycka är viktigast. Älskar dig!! Puss /Krumsson