Vic

dreams are never coming true
Trötthet som heter duga, att kliva upp så tidigt som idag är inte naturligt för mig.. Var hos doktorn i morse gick väl sådär, ska höja medicinen igen ska till umeå inom kort förlängde sjukskrivningen med 6 månader.. Men efteråt kände jag att jag ska iaf ta tag i mitt liv och börja plugga, men de visade sig att dom lagt ner min linje så lycka blev till enorm besvikelse... Inget går som jag vill har bara otur och oflyt hela tiden, önskar de ville vända nån jävla gång, så nu blir de väl sängliggandes i sex månader till yey!! Har iaf världens bästa vänner och familj som rår om mig <3 ska också tröst handla hem väskan i förgående inlägg struntar i att den går på 2000:- Jag förtjänar den så det så!!! Nej nu blire att vila hjärnan lite och drömma vidare!

Failure is my thing