Vic

har så många svar men ändå så få
Tankarna skruvar i mig, försöker komma på svar, svar på något jag redan har svaret på, men vill bara vrida och vända på allt och hoppas att svaret blir till det jag vill att det ska bli! Men dessvärre är jag helt maktlös, jag har gjort allt jag kan och jag kan nog inte ge mera nu! Jag önskar att jag hade iaf någon slags talan, hur mkt jag än har försökt ge och och bett om förlåtelse så är allt verkligen upp till dig! Så ja jag har redan svaret, ett dåligt sådant också, ett sådant som skär och river inuti mig, ett sådant som håller mig uppe om nätterna, ett sådant som driver mig till vansinne.. Jag kvävs i denna outhärdliga smärta, jag tappar fotfästet totalt utan dig. Jag mötte dig senast i en dröm och inte ens då blev det som jag ville.. Så jag kämpar med att släppa taget helt, men jag leker med tanken att kanske en dag längre fram kan du förlåta mina brister och misstag och släppa in mig igen, även fast jag vet att det är totalt omöjligt!
 
Tror jag mer eller mindre försöker intala mig själv att det är du som är det största problemet i mitt liv, men faktum är att du är så långt ifrån det största, tror jag använder dig som en bortförklaring till att inte lägga all vikt på det som gnyr allra mest.. Lättare att skylla på dig när jag mår dåligt, för det skulle aldrig leda till några följd frågor, utan då blir svaret så simpelt som "aha, jag förstår" Men skulle jag öppna mig för världen och säga sanningen, sanningen om att jag faktiskt ska genom gå en hjärn operation till och det skrämmer mig något så jävla fruktansvärt, då skulle frågorna bli långt ifrån "aha, jag förstår" dom skulle bli för många, för svåra för mig eftersom jag sitter inte på några svar till dom frågorna, så ja jag kan enkelt erkänna att jag har inte alla svar som jag ibland hoppats på att jag skulle ha!  Idag leker hjärnan med mig, den driver med mig, tror att den kan styra och ställa bäst fan den vill, så just nu är jag arg och ledsen över att känna mig helt borttappad, har ingen kontroll längre, och det är fruktansvärt att känna att man tappat kontrollen över sitt liv totalt, försöker inbilla mig att dig vid min sida hade gjort allt så mycket lättare, men faktum är att jag tror att det bara hade blivit svårare! Behöver bara lite svar just nu, svar som kan hjälpa mig att förflytta mig från där jag är nu till en och bättre och mer lycklig plats! Men som jag fått förstå efter vägen är att det finns ingen som sitter på svaren, utan dom får jag helt enkelt leta reda på själv.. Tick tack tick tack klickar det i mitt huvvud! Behöver bara lite tid till att andas, tid att fundera och tid att släppa just dig! 
 
Signar nu ut för att återvända till mitt kalla Östersund
#1 -

https://www.youtube.com/watch?v=LVsrP9OJ6PA

#2 - Anonym

:)