Vic

saknar att sakna dig eller hur var det?
Då var man äntligen hemma hos mor o far, det var tok för länge sedan man besökte på dom! Så igår blev det en jädra massa kortspel följt med mysfika. Sedan idag har vi bakat julkakor som ett par dårar, haha! Sen inte att glömma så har vi såklart kört litte skoter, dock fortfarande lite snö men super duper roligt var det iaf. Kan inte längta mera tills snön faller mera och hela familjen är samlade i föräldrarnas lillalilla hus :) Annars förövrigt börjar jag bli sjuk och det gör mig förbannad för jag vägrar ligga hemma och strunta i att träna, känner att nu när jag kommit in i det så får ingen sabba min motivation som jag börjat bygga upp så bra!!!! Dumma dumma hals, blir så förbannat less, så nej nu blir att laga en stor kopp te! 
 
 
 
When you need some love just go home