Vic

2012 a new year to make everything right!
Ett nytt år med forhoppningar på ett bättre sådant med! Igår började kvällen med 3 rätters middag hos sandra hur mysigt som helst! Men dessvärre blev inte kvällen något bättre än så.. Började det nya året med bråk slagsmål åh annat skit! Men jag ser framemot att det ska bli mkt mkt bättre än så här! Har ju nyss flyttat in på frösön vilket känns så otroligt bra, fick till lägenheten precis så som jag alltid önskat mig, blev sjukt nöjjd, så kanske detta är vändpunkten, om jag trivs med mitt hem kanske jag kan lära mig att trivas med mig själv? Mina mål för detta år är att jag ska lugna mig me alkoholen, jag ska hitta mig själv, ska börja fundera mer över vad jag vill göra för att nå mina drömmar åh mål, jag ska sluta röka, äta nyttigt igen, umgås mer med fina vänner och förhoppningsvis ska jag sluta med alla dessa eviga misstag som jag blivit en expert på! Främst av allt ska jag kämpa för att verkligen bli frisk! Detta år ska bli bättre än förra året om jag själv får bestämma! Nytt år nya möjligheter!

A new year with lots of new possibilities