Vic

Dan före doppar dan!
Sitter just nu på jobbet, otroligt lungt och segt men slutar om inte allt för länge! Efter jobbet blire kalas juuu, fylller ju faktiskt 20 år imorgon! Haha asså vad hände 20 år, känns helt gälet sjukt ju. Jaja så jag ska hem åh ordna med allt sen kommer folket, har inte ens en blekaste aning om vilka som kommer att ramla in men hur som haver så blire nog as bra ikv! På måndag blire även debuten på systemet, har då blivit lovad av Andreas att han ska vara min systemet date, skäms nästan lite över hur lycklig jag är över att äntligen få gå dit all by myself haha.. Kommer bli finfint de, sen imorgon så ska jag hem till mattmar för att äta gott med mor åh far och förhoppningsvis hinner jag träffa Emil en sväng med! I mitt liv för övrigt hare inte hänt så mkt, var på bio i veckan, drack öl åh sen har jag jobbat i nu 3 dagar, cash is king aight?

Nej nu är rasten över så bara att jobba på igen!

Säger väl grattis till mig själv då! Hipp hipp HURRA