Vic

don't give a fuck, right?
Död död död död? Jorå ganska så rå.. Kan dock inte förstå varför, igår gick jag hem tidigt åh la mig för hade så förbannat ont i nacken, så hängde men kajsa åh fia en stund men var bara en jäkla partypooper så drog hem ist! Annars på fredag så var vi ut, började med fest hos mig sen drog det vidare ut på krogen, måste säga att det var nog den bästa kvällen på länge, satan så kul vi hade det! Det vill jag göra om helst typ sådär snarast! Fast att städa lägenheten var kanske inte det roligaste, men de vare def värt! Idag bjöd emelie mig på middag vilket satt som en smäck då jag inte orkat äta då jag jobbat, dåligt? Ja de suger.. Nej nu tänkte vi spela lite Cluedo kanske världens bästa spel i världen. Sen imorgon hoppas jag med en dejt med min favvo tjej!





Ljusen är tända för dom som har lämnat