Vic

I blame it on my ADD baby!!
Efter ett långt meningslöst inlägg tidigare, så ska jag väl skriva ett mer seriöst! Igår hände det något som jag verkligen kände att jag behövde i mitt liv, åh det var att jag fick ett nytt jobb, såklart inom äldre vården men det gör inte mig något, eftersom jag trivs sjukt bra! Så imorgon börjar jag mitt vikariat där, jobbade där igår men nu vill dom ha in mig flera dagar, vilket jag älskar! Detta var nåt jag verkligen behövde! Sen för övrigt händer de inte alls mkt, sitter här hos syster åh känner mig som en skunk, så ska strax gå hem åh fixa tvätten åh slänga mig i duschen! Livet är bra nu! Har precis allt jag behöver, kanske ingen att mysa med, men skulle jag ha en sån skulle jag bara få spunk, orkar knappt med mig själv så hur skulle jag ens orka med nån annan! Nej uscha det där äventyret lägger jag på sidan tills det verkligen dyker upp någon fantastisk!


How do you expect that someone can love you if you don't even love yourself?