Vic

keep up the good work!
Jobbar jobbar åh återigen jobbar! Känner lite sådär att min kropp definitivt inte orkar med detta! Men peeeengar e ju det enda viktiga! Men blir extremt påfrestande då jag inte sover om nätterna men det går nog över. Sen för övrigt händer det inget just nu, ska väl ner på stan då jag slutar njuter av rast nu då, jaa iaf där nere ska jag köpa ett par nya svartajeans bara för att det är det enda viktiga i garderoben åh mina andra börjar bli, gråa? Ikv dock vet jag ikke vad som händer åh sker, mina vänner vill festa men va fan har jobbat som en gris åh nu e jag trötter.. Men känner jag mig själv har jag svårt att stå emot, kanske har blivit en dålig egenskap, vad vet jag! Hur som haver så blir allt bra tillslut i sinom tid, åh ack vad jag längtar!

Back to work I go!