Vic

you pulling the trigger all wrong
Kan inte påsta att mitt liv just nu är så himla innehållsrikt! Jag gör nog inte så mkt mer än sova bort det, blandat med att umgås med fina vänner eller ett liv på krogen, just det enda jag gör! Önskar dock att det var mer på jobbfronten men man får väl nöjja sig med det lilla som erbjuds! Annars för övrigt är livet inte alls så dåligt, jag har den finaste lägenheten den bästa familjen åh de allra finaste vännerna, just nu behöver jag inte så mkt mera. Jag är otroligt tacksam över det lilla. Finns kanske inte just så himla mkt mer för mig att säga, väntar fortfarande på att skaffa mig ett internet till lägenheten, men det kommer nog så småningom, har klarat mig än så länge så borde klara mig lite till! Nej nu ska jag fortsätta att umgås med syster och sedan försöka komma i säng i tid ikv, även fast jag vet att det inte kommer att ske!


Life is what you make it
#1 - Carra

Saknar dig syster och hoppas att vi ses snart! vad roligt att du trivs bra i nya lägenheten! <3 älskar dig