Vic

du är speciell
Asså åh, så sjukt underbart att vara hemma hos mina kära föräldrar. Inga krav och allt e underbart!! Kikat på disney channel hela dagen typ ehehehe, sen såklart har jag lirat kort och bakat ton med bullar tillsammans med pappa. Otroligt mys och gott så klart ;) Bukfettma here I come wohoo. sedan har jag suttit i luren med min kära syster fia åh, hon försöker få ned mig till Trosa den 27 juni, och åker jag dit så är jag inte hemma i Östersund fören typ den 23 juli. Överväger detta stort då jag inte har ett dugg intresse att spendera min sommar i denna stad. Hemma lagomt till yran så det är ju kanoners. Hur kan man egentligen tacka nej till ett sånt fint erbjudande då jag har att välja att spendera sommaren med världens bästa familj eller stanna i världens tråkigaste stad? hmm lättare val. Åh så vecka 29 följer jag med Carro och hennes vänner till öland en vecka, låter ej så jäkla tokigt faktiskt. Så ja varför skulle jag vilja stanna kvar här?

KONGE
Tycker du att du är vanlig går precis som alla andra tycker inte jag.