Vic

raindrops keep falling on my head
Okej nu har jag då varit i trosa snart en vecka, och det känns jätte skönt! Men ack vilken hemlängtan man kan ha då.. Missar mina underbara vänner min kära familj och allt omkring. Har det underbart här nere absolut, på midsommar flängde vi runt, lekte vi sjöng drack åt riktigt god middag åh det var sjukt trevligt :) Har även fått kramat om världens bästa william!!! Idag är vädret äckligt så lär ju bara sitta hemma och tare lugnt med Fia. Annars till veckan vet jag inte vad vi ska hitta på, till helgen äre tydligen trosastadslopp så då lär det bli fullt ös. Roligt roligt. Ska även försöka planera in Grönlund någon dag. Sen om 3 veckor drar vi ju till Öland, och det längtar man ju till ;) Ja nu ska jag fortsätta få tag i Swedbank har bara kö nr 86 men det är väl inget.. Dumma Fia som använder min bankdosa, måste ju vara helt dum om man slår in samma kod flera ggr utan att lyckas.... Mongo! 
 
 
Minns gårdagen dröm om morgondagen lev idag