Vic

I did it even though i shouldn't
Visste väl att jag inte kunde hålla mig, men nöjd blev jag! Denna gång tog det bara 2 timmar lite skillnad mot 6 timmar, göttgött. Smärtan var ikke skön men värt de efteråt. Så idag går med öm arm inplastad, ska strax ut med skoter åh grilla nere vid sjön så måste vara försiktig med armen då! Men underbart plusväder med underbara familjen som åker imorgon dock, så eventuellt glider man till stan ikv åh passar på medan man har skjuss in. Annars har veckan varit bra, igår var jag på sjukan ju åh där sa dom att jag måste tydligen operera foten, men kanske är värt de så man slipper denna kroniska smärta, men de tar vi efter sommaren kändes inte så värt att vara gipasad hela sommaren ehehhe! Nej nu ska jag dra vidare, men kommer inte blogga nu på ett tag då jag återvänder till staden!

See you on the other side my friend