Vic

make it happen
Sitter åh funderar på en himlans massa saker just nu, funderar över på vad jag vill bli när jag blir stor, vad jag har för planer att hitta på härnäst, vill jag verkligen stanna i östersund, är allt verkligen värt allt, borde jag gadda mig imorn? Ja som sagt en himlans massa tankar som glider runt där inne! Ska iväg på pappas jobb idag åh skriva ut mallen till min tatuering åh verkligen fundera ut detta, men grejjen är den att jag älskar den sjukt mkt, det e min syster som designat den, så hela är hennes hela verk åh jag älskar den så jag kan döööö! Men saken är den att den kommer inte bli klar på en gång kommer få bygga på den nåra ggr, så det är det jag klurar över! Men känner jag mig själv så kommer jag sitta med en tatuering imorn ;) eheheh Annars för övrigt idag ska jag bara mysa med familjen packa ihop huset i mörsil sen måste jag få testa Nickes nya skoter, som han inte vågar låta mig köra? Pfft jag kanske är galen men äsch vad gör det om hundra år!!!

Ute åh grillar nere vid sjön i fina mattmar! Älskar min outfit haha
Bilder från i sommras, lite nostalgi
William njuter av en ridtur på pollen
Hard work work work, snyggaste posen åh!

Avslutar detta med en bild på tjocka familjen, tagen i julas!
'
Nej nu måste jag gå ta en cigg åh en efterlängtad kopp kaffe!
Misstagen du gör är det som formar ditt liv, ta lärdom av dom ist för att ångra dom!