Vic

du kommer aldrig kunna valla mig
Paltkoma ggr massor, men mamma mat är det bästa så de e la gött! Saknar redan standen fastän att vara här hemma är underbart, kanske beror det på att så fort jag åker hem så är det alltid någon där borta som behöver mig eller jag behöver dom... Sömnlösa nätter har blivit en del av vardagen känner mig alltid så fruktansvärt trött åh slut kommer inte ens ihåg när jag hade en riktigt bra natt. Trodde att allt skulle förändras då jag blev sjukskriven åh fick fixa iordning på mitt liv, men tycks inte ske någon förändring hmm. Jag tänker tillbaka för mkt på gamla tider som för ett år sedan var allt så himla bra, tror jag iaf det känns så, det var studenttider, balen, körfältsgrillen åh du förstås, trodde faktiskt aldrig att jag skulle kunna bli kär igen efter allt jag hade förr, men det var inte svårt att falla för dig, du fick mig att känna mig vacker åh behövd men det var inte svårt för mig att förstöra.. Gör fortfarande lika ont att se dig även fast det vi hade var under en väldigt kort tid.. Brustet hjärta åh förlorad själ! Men som sagt tidigare jag har inte gett upp ännu, jag kämpar jag tar mig igenom vardagen åh jag tänker inte mera sitta åh tänka på allt det dåliga utan finns många fina minnen att må bra över.


Dem hära ärren på min kropp kanske är läskiga för dig men det är det vackraste jag har på mig