Vic

play the game right and score then you will win it all
Denna helg har spenderats framför tvn, men som om det inte var värt det att få se Sverige göra två klockrena segrar var kononers!! Åh återgår till soffliggandet imorn igen då sverige ska möta danmark, hoppas på ännu en vinst! Att få se världens bästa sport åh massa hockey hunkar på samma gång är ju aldrig fel ;) Imorgon kommer också min favorti hem, så jag längtat efter henne, vilken stil att dra till sundsvall sådär hela tiden.. Annars hoppas jag på en vecka med massa shopping åh sånt, min brors flickvän fyller även år på onsdag så hoppas att få bjuda dom på mat :) Sen i torsdags lagade mina två kockar en sjukt god middag till mig, åh efter det drog vi på bio, vi såg the avengers sååååå sjukt bra film!!! Med andra ord hade jag en kanon kväll med jocke åh schill :)

Miss you honey!
Fight for it if you want it