Vic

strenght and weakness
Hmm livet har varit för lugnt på senare dagar, har haft fullt upp med för myckket hockey tittande.. Efter gårdagens match är jag förkrossad livet kommer aldrig bli som de varit :( Dumma dåliga Sverige dumma dåliga Fasth, vars fan höll lunkan hus när vi kanske behövde honom som mest???? Sämre lag har nog vi aldrig haft förut åh inte nog med det så blev ALLA våra topp spelare skadade, tror inte vi riktigt var in the game detta år, aja kanske bättre lycka nästa år? Får så lov att hejja in finnarna till guldet i år igen! Sedan bortom all hockey så hade vi en vin/kubb/larrys kväll i onsdags, verkligen en kanon kväll!! Bästa kvällen på länge så jag tackar åh bockar min fina vänner för det. Och eftersom jag dricker så sällan nu blir jag allt lättare bakis än någonsin så igår var jag dödare än död, ganska så ofint om ni frågar mig, men som tur e hade jag fina vänner som pumpade mig med godis åh skit! Älskar mina pojkar åh empli!! Nej nu ska jag glida vidare tack för mig hörs om tjaa kanske mer i helgen!


If I had a nickel for every thought I laid on you I would be pretty rich right now