Vic

smile for what you have and stop being sad for what you don't have
Okej nu har jag haft ett otroligt fullspäckat liv, har hunnit med att aldrig vara ensam en minut, festat, färgat året, läkarbesök och bakat peppisar! Så skönt att kunna ha saker för sig så man slipper ligga åh tänka så jädra mkt, fast det har jag iofs också hunnit med. Jag har faktiskt planerat att 2013 då drar jag ifrån Östersund,sjukskrivningen avslutas då och jag har fria händer att göra vad fasiken jag vill!! Så mina funderingar ligger just nu på om jag ska stanna kvar i Sverige eller glida vidare mot England, eftersom det länge varit min dröm :) Har liksom inget kvar i denna stad att göra, finns absolut inga jobb, skolor eller bra lägenheter, så ja det enda som hållit kvar mig så här länge är nog mina vänner och mina underbara föräldrar! Så nu är de fan i mig på tiden att leva, detta går ju inte längre! Aa vi får la se hur allt blir i framtiden men det här är iaf en del av min lilla plan :) Nej nu tjatar Sandra om mat och bak så ska väl glida vidare!
 
 
Sometimes you just need to take over the control