Vic

när man släpper taget tar man steget
Haft en hemma dag, var tok för länge sedan jag bara gav mig själv lite egen tid, även fast jag suttit i telefon med storasyster i tre timmar! Saknar dom i Trosa allt för mycket.. Men snart jul och då är det vi igen. Och snart kommer Moa hit och sleepovar, galet bra. Har de absolut finaste vänner man kan ha, hade aldrig klarat av att vara sjukskriven om jag inte haft dom alla!! Annars för övrigt är rullar det på som vanligt, hade en bra fredag med lite tidigt halloween firande sen lördagen spenderade jag med Moa och TVspel. Så nu vad som sker denna vecka är ju frågan, vill hem till mamma o pappa men det får nog vänta tills nästa vecka! Jaja tråkigheten om mitt liv är inte så intressant så på återseende!

Blivit bränd för många ggr för att släppa in dig