Vic

mänsklig värme
Lever på som aldrig förr, drömmer mig bort till varmare grader och en finare stad! Just nu hänger jag hemma hos mor och far, alltid lika fint. Även fast dagarna spenderas med krunegård, cigg och kaffe! Åker tillbaka till staden imorn och då blire mys med emelie jocke och schill, pojkarna har just kommit hem från Kos och jag är inte ett dugg avis!!! Annars förövrigt bestod helgen av fylla och mys med fina vänner, tror att i helgen som kommer kör vi en repris för schill fyller år snart åh han kräver kalas. Åh stackars lilla lever jävel.. Nu kallar krune och vila.

Jag vet hur ont de gör när hoppet dör
#1 - peter T

Tjena sexy :)
Allt bra me dig ? fan va fin du va i fredas natt när jag träffade dig på stan :)

#2 - vic

Haha peter då! Det e bara bra, hoppas det är bra med dig :) Tack vad söt du är!!

#3 - Peter

härligt å höra :) lust ses nå? :) kram